13 תשובות
ממש לא

אולי ביום לחיילי צהל כן
מתו 6 מליון
קשה לך לעמוד 60 שניות? קצת כבוד! בדקה הזאת תודי לאלוהים שאת לא סבלת כמוהם . מיותר עאלק .
אני חושבת שהדקה הזאת שאנחנו עומדים כן מכבדת לא כי אנחנו עומדים וזהו אלא כי כולנו עוצרים הכל. פשוט הכל. לא משנה מה אנחנו עושים לא משנה כלום אנחנו עותרים את הכל בשבילם בשביל 6 מליון יהודים שמתו כי הם היו חלק מהעם הזה ואנחנו כאן בזכותם
לא מיותר. וגם ביום לחללי מערכות ישראל לא מיותר. עצוב פשוט שאנשים נספו ויש לכבודם דקה אחת של כבוד שצריך להרכין ראש ולהזדהות עם הכאב וזה בעצם מה שמחבר אותנו כעם, ואנשים אשכרה חושבים שזה דבר שולי.
שואל השאלה:
כרובית^^
אני מנחשת שלא קראת את מה שרשמתי
שואל השאלה:
^לא ענית על השאלה..
ואם לא היו גויים אז לא היתה שואה מלכתחילה סו..
ממש לא מיותר, הייתי עושה את זה 6 מיליון פעם בשביל כל היהודים שנרצחו שם בדרכים הכי אכזריות.
שואל השאלה:
זה לא מטומטם^
וכן היתה שואה כי השואה לא היתה רק ליהודים
שואל השאלה:
ויש תרבות יהודית יש ביהדות דברים שאין אצל אף אחד אחר
שואל השאלה:
הרבה שברים אין לי כוח לפרט
אבל בוא.. ספר התנך למי עוד יש כזה ספר מפורט וארוך ?!
(הנוצרים נוצרו אחרי היהודים אז זה לא נחשב)
שואל השאלה:
דברים*
שואל השאלה:
בצורת התפללו ת שלנו.. איפה עוד מניחים תפילין? איפה עוד עושים דברים כמו אצלינו בתפילות?
ובקשר לתנך- הנוצרים נוצרו מאיתנו אז זה אומר שאין גם תרבות נוצרית?
מאוד חשוב לעמוד בימים האלה
ביום הזיכרון תחשבי על המשפחות השכולות כל יום חושבות על הבן שלהם שנהרג הם מרגישות שלא משתתפים בכאב שלהם והנה ביום הזיכרון הם מרגישים שכל העם מחבק אותם נזכר בבנים ובבנות שלהם שנהרגו בשביל המדינה
בכללי אסור לשכוח אף פעם כל אחד תמיד צריך לזכור את השואה ואת יום הזיכרון כל יום לזכור לקצת ולא לשכוח
אנונימית