5 תשובות
תדחפי שתי אצבעות עמוק בהתחלה לא יצא לך קיא רק רוק רירי כזה תעשי את זה כמה פעמים עד שתצליח בהצללה אחותי
להכניס אצבעות לגרון או מברשת שיניים
או לאכול ואז לעשות עמידת ידיים
או לאכול ואז לעשות עמידת ידיים
חחח יצאתי מזה חרא שאמרתי לך אבל תאמיני לי את תעשי את זה פעם אחת תביני שאת לא מצליחה ולא תרצי לנסות שוב
סליחה מראש ;-;
שואל השאלה:
ביקשתי לא.. למה לעשות דווקא? ^^
ביקשתי לא.. למה לעשות דווקא? ^^
אנונימית
באותו הנושא: