4 תשובות
אל תעשי את זה וכל זה זה מסוכן, ברצינות דיי.
כמה ? פלוס מינוס כל הקילוגרמים ששוקל הבנאדם שעשה את הצום הזה. צום לגמרי ? בלתי אפשרי, אפשר עם אכילה מועטת והרבה שתייה וגם זה אולי, וכמה מורידים ? אין לי מושג, אבל זה בטח הרבה מאוד יחסית למשקל של הבנאדם.
זה ממש תלוי בחילוף חומרים, אם יש לך חילוף חומרים מהיר סביר להניח שחררי מהר, אם לא, סביר להניח שתרדי פחות.
יש מצב שבו פשוט יורדים בבום, זה משתנה מאדם לאדם.

בכל מקרה, זה מסוכן, צום של חודש מוביל לעילפון, ואישפוז במקרה הצורך, אין בו טעם, הוא לא מועיל לכלום.
כאן בשבילך אם את צריכה / ורוצה.
בגדול אפשר לשרוד בין חודש לחודשיים בלי אוכל. אבל המשקל שירד הוא ממש לא הדאגה שלך כאן. המוח שלך לא יוכל לספק את עצמו כי הוא לא מפרק טוב שומן, וכבר אחרי כמה ימים יתחילו לך דיכאונות, כאבי ראש סחרחורות ועוד כל מיני דברים לא נחמדים. אחרי חודש הגוף שלך כבר יהיה בשלב שהוא אוכל את עצמו, מעכל את השרירים שלך ומשאיר רק עור ועצם. כמה משקל תאבדי? את כל מסת השריר והשומן שלך, משתנה בין אדם לאדם