6 תשובות
לא
כן כל יום
לא אוכלת.
עוגיות בדרך כלל (זה מגיעה עוגייה גדולה)
או סנדוויץ חביתה
או סנדוויץ חביתה
בייגלה וקולה המנה הקבועה שלי
אין לנו קפיטריה
באותו הנושא: