3 תשובות
ואו, מקום תחרותי ולא ממש בקטע טוב, אבל הלימודים שם ברמה אך לא ממליץ - זאת האופציה היחידה שלך?
אנונימי
שואל השאלה:
לא בעיקרון הייתי אמורה להשאר עוד שנה בחטיבה ואז להתחיל תיכון כמו כולם... יש גם תיכון לאומנויות מול הבית שלי שנחשב ממש טוב, אבל כל כך קשה להתקבל לשם וכל כך רציתי וחבל לי לא לנסות כי אני יודעת שאני אתבאס אחר כך ...
אתה אומר את זה מניסיון?
לא בעיקרון הייתי אמורה להשאר עוד שנה בחטיבה ואז להתחיל תיכון כמו כולם... יש גם תיכון לאומנויות מול הבית שלי שנחשב ממש טוב, אבל כל כך קשה להתקבל לשם וכל כך רציתי וחבל לי לא לנסות כי אני יודעת שאני אתבאס אחר כך ...
אתה אומר את זה מניסיון?
אנונימית
אני אשלח לך בפרטי עוד כמה שעות, תיהי זמינה בצהריים.
אנונימי
באותו הנושא: