5 תשובות
הם היו קלים.
אני רק זוכר שקיבלתי 98 באנגלית
זה דור מיצב זה לא לכל כיתה ח והמיצבים הם לא לתעודה זה סתם חרטא הם קלים
הם קלים
הם אמורים להיות ברמה בינונית כדי לבדוק את הרמה בארץ
את לא מקבלת את הציונים והם לא נכנסים לתעודה זה רק כדי להפחיד אותכם שלא תפשלו בכוונה כי המיצב משקף את הרמה של הבית ספר והעיר
לי הם היו ממש קלים.
ואפילו הבית ספר לא יודע את הציון עד בערך שנה אחרי המיצב, והוא לא אומר לתלמידים את הציון.
המיצבים ממש קלים בכיתה ח'..
במיצב במתמטיקה קיבלתי 92
במיצב באנגלית קיבלתי 86 בהקצבה א1..