11 תשובות
סביר
כיתה קלה.
קל
זה סבבה רק צריך להשקיע כי נרשמים לתיכון ומשבצים ליחידות לימוד
סיימתי י עכשיו, כיתה ט הייתה לי מדהימה וקלילה מאוד יחסית לי ובטח שיחסית לאלו שבאות לפניי. תהנה/י מזה!
קשה אם את לא לומדת או לומדת יותר מדי אם את יודעת לארגן את הזמן שלך ותוך כדי לצאת מהבית להיפגש עם חברים וללמוד טוב למבחנים אז זה קל
אני
קל
אבל תלוי בתלמיד, אם לוקחים את הכל קשה ומעמיסים לחץ ושואפים לטוב ביותר כל הזמן ולא משאירים מקום לאוויר לנשימה אז זה יהיה קשה יותר וזה ככה לגבי כל הכיתות
קל
אבל תלוי בתלמיד, אם לוקחים את הכל קשה ומעמיסים לחץ ושואפים לטוב ביותר כל הזמן ולא משאירים מקום לאוויר לנשימה אז זה יהיה קשה יותר וזה ככה לגבי כל הכיתות
הייתה הכיתה הכי כיפית בחטיבה ותהנה/י ממנה אבל גם תשקיעי כי זה חשוב לתיכון
קשה מאוד
קל ביותר. הקושי מתחיל ב יא יב
eazy duz it
באותו הנושא: