התחברות
הרשמה
איך רושמים יושב עלי או יושב אלי
5 בספטמבר 2019, 14:52
איך אומרים
נוסחים
5 תשובות
עלי
ה
ה'גוקר
עליי
ג
ג'ינקס
יושב אלי
י
יש לי חברה
עליי
א
אספנית מגבוני מסעדה
יושב עליי
Z
Z0נה
באותו הנושא:
ליד מי אתם יושבים בכיתה בת או בן או יושבים בכלל לבד ?
כשאתם יושבים עם החברים שלכם אתם הטיפוס שמדבר או השקטים שיושבים בצד? ומה אתם חושבים לגבי זה?
בבגרויות רושמים איפה כל תלמיד יושב? כאילו מי ישוב לידו מכל צד? בנוסף...
ישלי מלא ידידים שמדי פעם שיושבים כל החברים הם יושבים עם היד במכנס, למה? הם לא מתפדחים?
במבחן בגרות כל אחד יושב לבד או יש כאלה שגם יושבים אחד לי השני ומקבלים שאלון אחר?
נגיד שהקראש שלי יושב לידי (או אפילו שאנחנו לא יושבים)..
אתם מרוצים מאיפה שאתם יושבים וממי שאתם יושבים לידו בכיתה?
חייב עזרה דחוף, תמיד במסיבות קשה לי להשתחרר ולרקוד ואני יושב בצד כזה כל הזמן וגם בדרכ אם אנחנו יושבים לא רק החברים
זה נכון שמתי שיושבים שבעה על מישהו מי שיושב (הורים ואחים)
הייתי בהלם אני בקורס קיץ ואנחנו לומדים רק אני ועוד 2 בנים ואחד מהם יושב לידיד וזה שלא יושב לידי גירבץ באמצע השיעור
אם אתם חולים ולא מגיעים לבית ספר והחבר הכי טוב שלכם יושב ליד מישהו אחר כשבדרך כלל הוא יושב לידכם, אתם תתעצבנו?