7 תשובות
את תתייבשי, חבל
פשוט לא יהיה לך רוק. וגם תגרמי לעצמך קריסת מערוכת ותמותי.
בחיים לא שמעתי שטות כזאת
אם לא תשתי מים את תמותי
את במילא תזיעי ואם לא תחזירי לעצמך את המים את תתייבשי ותמותי תוך יומיים
אם לא תשתי מים את תמותי
את במילא תזיעי ואם לא תחזירי לעצמך את המים את תתייבשי ותמותי תוך יומיים
לא רק שתזיעי, גם יש מצב שתתעלפי ממחסור בנוזלים. זה טבעי להזיע כולך.
שואל השאלה:
אני לא מיד ימות אין סיכוי
אני יוכל להתאפק כמה שעות לא?
אני לא מיד ימות אין סיכוי
אני יוכל להתאפק כמה שעות לא?
אנונימית
זה לא קשור את תזיעי בכל מקרה ורק תסכני את עצמך..
את תתעלפי בסוף
ואת תזיעי בכל מקרה
אל תעזי אפילו לנסות
ואת תזיעי בכל מקרה
אל תעזי אפילו לנסות
באותו הנושא: