התחברות
הרשמה
למה לפעמים כשאני מדליק את הטלפון מחדש יש יותר אחוזים?
4 בספטמבר 2019, 19:45
טלפון
סוללות
תשובה אחת
סתם באג.
ב
בחור?
באותו הנושא:
לפעמים כשאני מדליק אתה המחשב מופיע לי מסך בצבע (לדוגמא צהוב) אז אני מכבה ומדליק לפעמים זה מסתדר ולפעמים זה קורא עוד פעם
אם אני מכבה את הטלפון, כשאני מדליקה אני מקבלת התראה אם התקשרו אליי?
רק אני צוחקת לפעמים בקול רם כשאני רואה משהו מצחיק בטלפון או מדברת עם חברה??
מה לעשות ? המסך הזה מופיע לי כשאני מדליקה את הטלפון
כל פעם שאני מדליקה מחדש מחשב או מדליקה מופיע לי וכתוב לי Microsoft OneDrive for Business
אם מתקשרים אליי כשהטלפון כבוי כשאני מדליקה אותו אני לא רואה שניסו להתקשר?
דחווףף כשאני מדליק את המחשב שלי(נייד) כתוב לי fan error
אם יש לי אוזניות בלוטות' אבל כשאני מדליק את הבלוטות' הוא לא מופיע לי בטלפון
כשאני מחליף טלפון הקבוצות וואטסאפ עוברות לטלפון החדש (עם אותו סים)?
כשאני מדליק אור לאן נעלם החושך?
זה נחשב שאני שומרת שבת אם אני לא מדליקה אש , או נוסעת אבל נוגעת בטלפון?