9 תשובות
כנראה
יש הרבה שינויים במצב רוח ותקופות מוזרות של עצב וחוסר ביטחון עצמי אבל כמו שאמרת זה עובר
גיל ההתבגרות הוא גיל שיש בו הרבה שינויים במצב רוח ועליות וירידות
אז כן זו יכולה להיות הסיבה
מה שכן אני חייבת להעיר שדיכאון זו הפרעה שמצריכה אבחון, זה לא משהו שקורה יום או שבוע או שבועיים - או בקיצור דיכאון זו לא מילה נרדפת לבאסה או דכדוך
קורה לכולם
שואל השאלה:
אז אני כזה בבאסה אבל כל הקטע שזה אף פעם לא קרה לי הייתי בן אדם כל כך שמח תמיד חייכתי וצחקתי והייתי ממש אופטימית
אנונימית
כן אבל זה רק שבוע
זה קורה לכולם וזה לא אומר כלום על המשך חייך, זה רגיל לגמרי
אין לך מה לחשוש
שואל השאלה:
תודה לכולם(: אתם הרבה יותר נחמדים מכל בן אדם שיצא לי להכיר
אנונימית
זה יעבור נסיכה הכל זמני מקווה שאת תקומי ליום יותר טוב have a nice day
הכי חשוב שתהיי נחמדה לעצמך (:
כניראה.
לרוב זה בה בתקופות שונות בחודש בקירוב למחזור לפני, אחרי , או בזמן שלו
אין לך מה לדאוד זה טבעי .
תשתדלי תמיד להיות שמחה גם במצבים האלה זה קשה אבל את תצליחי.
אנונימית