4 תשובות
לא.
זה תקין? כן למה לא .
אולי תקבלו ספר מהבית ספר או דפים.
ותנך לא כולם לומדים בז'
אולי תקבלו ספר מהבית ספר או דפים.
ותנך לא כולם לומדים בז'
שואל השאלה:
מה לעשות ?
מה לעשות ?
אנונימית
למה שזה לא יהיה תקין? אני לא לדמתי תנך בכיתה ט' ולא הייתה לי בכלל עוד שפה חוץ מערבית, הכל בסדר
באותו הנושא: