8 תשובות
אני למדתי
שאני הייתי בעיתה ח' למדנו חצי שנה תנך חצי שנה היסטוריה
אני למדתי
:(?
אני בח' כן אנחנו לומדים
שואל השאלה:
אני אפספס חומר לבגרות?
אנונימית
אני לא למדתי תנך בכיתה ט וי' ועכשיו אני י"א ורק השנה התחלתי ללמוד, זה משתנה מבית ספר לבית ספר. ואל תדאגי לא תפסידי חומר לבגרות ומה שילמדו אותך זה חומר לבגרות
אני בח' ואני לומדת.
אני למדתי ב-ח אבל ב-ט לא
אני מניחה שזה תלוי בבית ספר