3 תשובות
תנשמי תשתי מים ותנסי לחשוב על משהו אחר
ואני דיי בטוחה שלא יקרה כלום עם המטוס ובהצלחה להם (:
ואני דיי בטוחה שלא יקרה כלום עם המטוס ובהצלחה להם (:
אל תדאגי הם יהיו בסדר. כל יום יש מלא טיסות וזה נדיר שקורה משהו.. אם באלך את יכולה להתפלל שיחזרו בשלום
יותר מסוכן להכנס לגדה מאשר לעלות למטוס... אל תדאגי, הכל טוב
באותו הנושא: