2 תשובות
הכל יהיה בסדר, תשתי מים, תירגעי, את תעברי את הטיסה הזו! בהצלחה❤
האמת שגם אני עוברת את זה לפעמים בטיסות ארוכות , וכל פעם מנסה להרגיע את עצמי בדרכים שונות , בסהכ אין מה לדאוג האנשים בשדה יעשו כל מה שהם יוכלו כדי לראות שהמטוס במצב תקין לטוס