6 תשובות
לא אדם רע, זה פשוט לא דברים שצוחקים מהם
לא אתה לא אדם רע
לא
אנונימי
לא, לצחוק זה לא דבר רע.
גם אני צוחקת מהומור שחור
גם אני צוחקת מהומור שחור
לא
לא
באותו הנושא: