התחברות הרשמה

האם אני אדם רע אם לפעמים אני צוחק על בדיחות שואה?

2 בספטמבר 2019, 02:55
בדיחותהומור שחור    
6 תשובות
לא אדם רע, זה פשוט לא דברים שצוחקים מהם
~
~Ode to Sleep~
לא אתה לא אדם רע
9
954(
לא
אנונימי
לא, לצחוק זה לא דבר רע.
גם אני צוחקת מהומור שחור
D
Daenerys
לא
x
xMadFairy
לא
ש
שוגר זאזא
באותו הנושא:
מה דעתכם על בדיחות שואה?
למה אנשים מספרים או צוחקים מבדיחות שואה?
מה אתם חושבים על אנשים שתומכים בנאציזם ובדיחות שואה?
רק אני חושבת שבדיחות שואה לא מצחיקות?
מה דעתכם על בדיחות שואה?
יש למישהו בדיחות שואה שחורות?
בדיחות טובות על שואה?
אני כל כך שונאת אנשים שמספרים בדיחות שואה...
למי יש פה בדיחות שואה מצחיקות? תגובות כמו ''נאצית מה את צוחקת מבדיחות שואה'' לא יתקבלו, כי גם ניצולים צחקו מהם
יש פה עוד כאלה שאוהבים בדיחות שחורות כמו בדיחות שואה וכל מני כאלה.
למה בדיחות שואה?