16 תשובות
אל תדאגי את תקומי בבוקר אלוקים לא ייקח מישהו סתם באמצע הלילה
מה החרדה?..
את ממש לא צריכה לפחג ךהגיד אותה, זה דווקא יכול לעזור לך.
אנונימית
שואל השאלה:
קשה לי בא לבכות, לא רוצה להלחיץ את אמא.
החרדה הזאת ממש מוזרה מפחדת חא לצאת ממנה. ופחות רוצה לקחת כדורים נגד חרדות..
אנונימית
תחשבי עם עצמך על כל פתרון אפשרי בעולם שיוכל לפתור את זה, תנסי לשנות דברים בסדר יום שלך, תנסי לעשות מדיטציה עפ אפליקציה בשם headspace מאד מומלץ
שואל השאלה:
התגובה הראשונה חשפה את החרדה הזו.
ואני עוד יותר נכנסת ללחץ.
אנונימית
את צריכה לחשוב על החרדה הזאת לתקופה מסוימת לעומק(בערך 20 דקות ביום) , כדי שכשתחשבי עליה בסופו של דבר אחרי כמה זמן כבר לא תייחסי לזה חשיבות, כי המוח כבר יתרגל לחרדה הזאת.

אני מדבר מניסיון, זה עזר לי בצורה מדהימה.
אנונימי
שואל השאלה:
מדיטציה יוגה לשמוע שירים וכו. לא עוזר לי מכניס אותי ללחץ ממש
אנונימית
שואל השאלה:
אלה שחוו את זה תעזרו לי
גם ככה החופש הגדול לא היה לי פשוט ומלווה בחרדות.
עד שיצאתי מזה לאט לאט חרדה אחרת הגיעה
אנונימית
תשתפי מישהו, יש טלפונים של חירום לדברים כאלה כמו ער"ן
תקשיבי שנייה תדברי אח ח בפרטי אני אשתדל בעזרת השם תעזור לך
בסדר?? בעזרת השם יתברך הכל יהיה טוב!!!!
שואל השאלה:
לא אני לא מעדיפה ליצור עם ער"ן קשר הכל בסדר ב"ה פשוט קשה לי עם חרדות.
אנונימית
אם את מאמינה אז תגידי שמע ישראל לפני שניה לי זה עזר שהייתי בחרדות
אם אני מקבלת התקף חרדה לפני שינה עוזר לי לחשוב ככה: (לא יודעת אם יעזור לך ספציפית, רוב החרדות שלי הן פשוט בריאותיות בלי סיבה)
אני אלך לישון ומחר אקום בבוקר ואראה איך אני מרגישה, כי בדרך כלל בהתקפי חרדה בריאותיות שלי אני מרגישה כאב או עיקצוצים במקום שאני מפחדת שחליתי בו. אז ככה אני משכנעת את עצמי שאני *הולכת* לקום בבוקר ולא למות בין לילה וככה אני גם מבינה שאני בהתקף חרדה יום אחרי כי אחרי התקף חרדה הפחד נראה כל כך שטותי xd תזכרי שבהתקף חרדה כל דבר שאת חושבת עליו ופוחדת ממנו נראה פתאום כל כך הגיוני אבל זה לא ככה
אני אתן לך דוגמא. החתולה שלי הריחה לי את הרגל לפני כמה שבועות והתעניינתי למה אז קראתי קצת באינטרנט ומצאתי כתבה שבו כתוב שבעלי חיים יכולים להריח סרטן. אז מן הסתם נכנסתי להתקף חרדה תוך 5 שניות ופתאום היו לי עיקצוצים ברגל הזו והייתי בלחץ מטורף. אגב אני ידעתי שזה התקף חרדה ושהעיקצוצים והפחד הם רק בגלל ההתקף הארור אבל כמו שאמרתי, בהתקפי חרדה יש לי את הפחד הלא מוסבר שגם אם אני חושבת שזה שטויות עדיין יש סיכוי קטנטן שזה באמת מה שקורה והכל נראה הגיוני בהתקף. אז פשוט בחנתי את כל העובדות שזה התקף חרדה כמו העיקצוצים שהתחילו רק אחרי ההתקף ולא היו קיימים בכלל לפני ההתקף ולפני שקראתי באינטרנט (**כלל חשוב** בחיים שלך אל תקראי באינטרנט כי באינטרנט נוטים להפוך זבוב לפיל כדי לגרום לך לשלם ולהזמין טיפולים וכדורים ופסיכולוגים למרות שיש לך כלום ושום דבר וגם לא תצא מהקריאה הזו כלום חוץ מהתקף חרדה כמעט בטוח), ולאט לאט נרגעתי. מקווה שיעזור לך
התקף חרדה פיזי נמשך דקות ספורות. תנשמי עמוק ותמשיכי להגיד לעצמך שזה עובר ואת יותר חזקה מהמוח שלך ומהמחשבות השליליות ואת תסתדרי.