4 תשובות
באמת?
וואלה לא ידעתי
לא זה ניכתב בכתב שלנו ושאר הדברים היו כותבים בכתב אחר
כשהתנ"ך נאגד בצורה קאנונית זה היה כבר בבית שני, הרבה אחרי שהחלפתם את הכתב לאשורי.
אנונימי
זו לא עברית אחרת, זה רק כתב שונה