12 תשובות
כיתה י' ו3 יחל
ט' ואצלנו יש מוגבר שזה נחשב ל4-5 יחל
אני שם
כיתה יא ו4, לא מרוצה בכלל כי אני תלמיד של 5, אם אני הייתי משקיע ולומד למבחנים הייתי יכול להיות חמש.
י"ב, 4 יח"ל, לא מרוצה מבית הספר באופן כללי.
כיתה י 4 יחידות
ט' ואני 5 מתמטיקה בתיכון נראלי אני ירד
י'א אני 5 יח"ל, וסבבה לי
כיתה י"ב ו5 יחידות, בעיקרון עברתי דרך מטורפת, במבחן הראשון שלי קיבלתי 27 בכיתה ט הייתי מאחורי כולם בחומר קרעתי את התחת כל י יא יב עד עכשיו, ובמבחן האחרון קיבלתי 93, ומנסה לשמור על זה, זה קשה דורש הרבה הקרבת זמן על חשבון הרבה דברים אבל בסוף זה שווה את זה.
י ו3 חחח
כיתה י,4 יחל דווקא סבבה לי שם,
כיתה יא 3 יחל וכן
יב 5 ומרוצה