5 תשובות
שואל השאלה:
כי שנה שעברה עשיתי חוברת שלמה לחופש ואפילו לא בדקו אותה
כי שנה שעברה עשיתי חוברת שלמה לחופש ואפילו לא בדקו אותה
אנונימית
תלוי איזו מורה, הכל תלוי באם היא תשים לב לבין אם לא
לא חושבת שיעשו לך כלום אולי יענישו אותך בקטנה אבל לא כזה נורא
לא שמים לב לזה
אני עליתי לט' (בת 14 עדיין) והיום דווקא כן ביקשו להגיש ממני את העבודות, לא יודעת מה אצלך.
אצלי בשנים הקודמות לא ביקשו והשנה כן ולא סיימתי אותם, אז סביר להניח שזה פשוט לא יעבור חלק, תלוי איזה מורים בתכלס יש לך, לא כולם בודקים.
אצלי בשנים הקודמות לא ביקשו והשנה כן ולא סיימתי אותם, אז סביר להניח שזה פשוט לא יעבור חלק, תלוי איזה מורים בתכלס יש לך, לא כולם בודקים.
באותו הנושא: