8 תשובות
מנסיון יכולה להגיד לך, כן יורדים הרבה אבל המוח נדפק ולא רואים בכלל שינוי.
ואחרי כמה זמן את מתחילה לבלוס, והרבה ועולים פי 2.
בדרך מתמכרים למשלשלים והקאות.
פלוס דיכאונות וריחוק עצמי מהסביבה הקרובה.
אז לעזור? זה לא.
זה רק עוזר וממכר.
ואחרי כמה זמן את מתחילה לבלוס, והרבה ועולים פי 2.
בדרך מתמכרים למשלשלים והקאות.
פלוס דיכאונות וריחוק עצמי מהסביבה הקרובה.
אז לעזור? זה לא.
זה רק עוזר וממכר.
ואז עולים כפול ממה שירדת בחזרה
כי את לא שורפת ככה שומן את שורפת שרירים
יורדים אבל מסוכן
בתור אחת שיש לה הפרעות אכילה. כאילו את מפתחת הפרעות אכילה הראש שלך משתגע וכל הדברים שאת עסוקה בו אז איך את נראת מה את אוכלת ומתי תאכלי עכשיוו ואכלת את זה אז אחרי זה לא תוכלי לאכול. ובכללי זה מביא מחלות נפשיות ברמה באמת כאילו ועזבי את זה למה שתעשי אתזה לעצמך? את יורדת ועולה הכל וישלך חשק לאכול אחרי זה כפול.
שמעי זה לא קשור לכנות, זה קשור לעובדות.
כשהגוף מורעב כן יורדים במשקל אבל הוא מאבד חומרים שנותנים לו אנרגיה וגורמים לו להשאר יציב.
ואחרי זה אם תנסי לחזור לאכול נורמלי תעלי במשקל יותר. ככה שאת מכניסה את עצמך לתוך משהו שקשה מאוד לצאת ממנו .
כשהגוף מורעב כן יורדים במשקל אבל הוא מאבד חומרים שנותנים לו אנרגיה וגורמים לו להשאר יציב.
ואחרי זה אם תנסי לחזור לאכול נורמלי תעלי במשקל יותר. ככה שאת מכניסה את עצמך לתוך משהו שקשה מאוד לצאת ממנו .
זה לא בריא לגוף את יכולה יום אחד פשוט לקרוס בדיוק כמו שזה נשמע...וברגע שתאכלי משהו את תשמיני כפול ואז סתם זה יגרום לסיבוכים גם בבריאות ואת לא תרגישי טוב לתקופה ארוכה וזה לא כיף,בכלל בכלל לא.
זה יעשה לך בעיות גדולות יותר,יגרום לך להיות עצובה וחלשה,גם אנורקסיה תחליש אותך ואת תסבלי.
באותו הנושא: