4 תשובות
כן
אנונימית
כן, כיתה ט' הייתה לי הרבה יותר קלה מכיתה י'.
כיתה י' הייתה לי יותר קלה מט'
כן יש קצת יותר לחץ אבל לא צריך לדאוג!!
פשוט תנסי להוציא את הציונים הכי גבוהים בהערכות חלופיות ופשוט תשקיעי!!