התחברות הרשמה

רק אני חושבת שצריך להיות מט*מטם כדי לחשוב שחתול שחור מביא מזל רע?

31 באוגוסט 2019, 20:48
חתוליםחיות מחמד    
4 תשובות
מסכים
H
Headless
צריך להיות בבון פרימיטיבי.
ת
ת ר נ ג ו ל ת
לא
ב
בחורה.נחמדה.דתייה
צודקת
R
Reputation
באותו הנושא:
מאיזה גיל עד איזה גיל אתם חושבים שצריך להיות בסטיפס לנוער?
רק אני חושב שספורט זה הדבר אולי הכי חשוב שצריך לעשות?
אתם לא חושבים שצריך להיות בסטיפס הגבלת גיל?
רק אני חושב שצריך לתת לנאמנים להיות נאמנים רק אחרי גיל 18 או 17?
אתם חושבים שצריך להיות הגבלת גיל בסטיפס?
באיזה גיל אתם חושבים שצריך להיות חבר נשיקה ראשונה וכל אלה
רק אני חושבת שצריך להיות לסטיפס התראות בטלפון?
רק אני חושבת שכל מה שצריך כדי להיות טוב בדברים זה אמונה עצמית והתמדה?
רק אני חושבת שצריך להיות במדינה ממשלת שמאל?
חושבים שצריך להיות פה seen בפרטי כאן?
רק אני חושבת שצריך להיות אנשים שמפקחים על נאמני סטיפס ונמצאים באתר?