6 תשובות
את צודקת לגמרי!!
ועוד בצור קשר פשוט מתעלמים. אין עליהם פיקוח והרבה מהם מרשמים לעצם לנצל את כוחם.
ועוד בצור קשר פשוט מתעלמים. אין עליהם פיקוח והרבה מהם מרשמים לעצם לנצל את כוחם.
כל כךך
צודקת
כן
לגמרי.
כן כי לפעמים זה לא צודק.
באותו הנושא: