התחברות הרשמה

מכל דבר קטן אני נעלבת איך אפשר לא להעלב מכל דבר קטן? תודה?

4 בספטמבר 2012, 18:40
ביקורת    
תשובה אחת
תגידי לעצמך שלא תספקי להם את האושר הזה שהם גרמו לך לבכות... זה מה שעזר לי:)
ל
לילושש
באותו הנושא:
זה הגיוני להעלב בגלל זה?
אם מישהו שאנחנו בקטע קורא לי "אחי", אני צריכה להעלב?
אם אבא שלי אמר על מישהי בטלוויזיה היא לא יפה היא בסדר כמוך אני אמורה להעלב?
אקסית שלי קוראת לחבר החדש בכינוי שקראה לי, צריך להעלב או לשמוח?
החברות הכי טובות שלי עצבנו אותי ונעלבתי... הייתי צריכה להעלב?
אני אמורה להעלב מזה?
האם יש סיבה להעלב?
אני רגיש ונעלב מהרבה דברים שלא צריך להעלב (אבל אני לא בוכה אף פעם), מה לעשות?
אם מרכלים עלי וצוחקים עלי מאחורי הגב איך אפשר שלא להעלב?
בוכריות הן יפות או מכוערות?-אמרו לי שאני נראת בוכרית אני צריכה להעלב?
אני אמורה להעלב מזה? אני בכיתה ט'