התחברות
הרשמה
אני רגיש ונעלב מהרבה דברים שלא צריך להעלב (אבל אני לא בוכה אף פעם), מה לעשות?
24 באפריל 2018, 19:57
בטחון עצמי
ביישנות
תשובה אחת
להתחיל למצוא קשרים חדשים מהסיבות הנכונות, ולבלות עם האנשים הנכונים. תהיה יותר פתוח, ולתפוס מרחק ממי שלא צריך להתחבר אליו. אל תתן להם להשפיע עליך, אל תקח ללב.
פ
פרמדיקיתבנשמה!
באותו הנושא:
ילדה אחת שאלה אותי אם היא שמנה ועניתי לה שכן, למה היא נעלבה?
הייתם נעלבים?
אתם נעלבים כשמספרים בדיחות על העדה שלכם?
מה אפשר לעשות מהרבה גלילי נייר ( 17 גלילי נייר)
הייתם נעלבים אם שתי החברות הכי טובות שלכן ישבו יחד בשולחן ואתם לבד..?
איך להיפטר מביישנות? פעם הייתי בן אדם חופשי אבל מהרבה פגיעות יש לי פחד להיות חופשי בקושי מרגיש חיים אולי צריך לנסות משהו אחר?
זה דומה לדורון ביטון? לא נעלב
הייתם נעלבים ממתנה ליום הולדת ב60 שח?
אני לא רגיש בכלל, לא נעלב מכלום ומעליב אנשים בלי לשים לב. זה מוזר?
זה הגיוני שחבר שלי נעלב ממני כי אמרתי שמישהו חתיך?
אם היו אומרים לכם שאתם נראים יותר גדולים ממה שאתם באמת, הייתם נעלבים או לוקחים כמחמאה?