11 תשובות
למה אתה מכליל? יש כאלה שאוהבות נמוכים
איו לי הסבר, אני פשוט נמשכת לזה
לא כולן ולא מתות, מעדיפות. כמו שהמון בנים מעדיפים בנות נמוכות.
כי זה מושך אותן, את רובן.
יש גם עניין של נוחות, אז זה לא כל מי שגבוה הוא הכי מושך - גבר בגובה 1.80 יותר מושך מגבר בגובה 2 מטר כי זה מוגזם, מצד שני גבר בגובה 1.85 עדיף על גבר בגובה ממוצע, סתם דוגמא.
יש גם עניין של נוחות, אז זה לא כל מי שגבוה הוא הכי מושך - גבר בגובה 1.80 יותר מושך מגבר בגובה 2 מטר כי זה מוגזם, מצד שני גבר בגובה 1.85 עדיף על גבר בגובה ממוצע, סתם דוגמא.
אני אישית מעדיפה מישהו גבוהה כי אני גבוהה אבל יש בנות שמעדיפות נמוך אל תכליל
כי מי יוריד להן צנצנת מהמדף הגבוה במטבח אם לא הוא
אנונימי
אני אישית אוהבת גברים גבוהים כי זה כיף
שהם מרימים אותי או מחבקים אותי וכאלה אני מרגישה כזה כיף פשוט וזה יותר מושך אותי לא יודעת למה
שהם מרימים אותי או מחבקים אותי וכאלה אני מרגישה כזה כיף פשוט וזה יותר מושך אותי לא יודעת למה
אין לי הסבר אני נמשכת על זה
לא נכון,אין לי בעיה שהוא יהיה בגובה שלי
אני דווקא שונאת גברים שנראים כמו האוורסט ליידי
אני דווקא שונאת גברים שנראים כמו האוורסט ליידי
אני גבוהה ולכן מעוניינת בגבר גבוה
נשים נמוכות ירצו נמוך/ממוצע
נשים נמוכות ירצו נמוך/ממוצע
אני אישית גבוהה אז אני מעדיפה גבר גבוה..
באותו הנושא: