הוא מהבית ספר ורצה להכיר אז נפגשנו והכל זרם אבל הוא רוצה שהפעם אני אבוא אליו הביתה וזה לא ירגיש לי נעים .. כי מן הסתם שאני לא מכחרה אותו מספיק..אז אמרתי לו משהו בסגנון הזה והוא נפגע ..להמשיך איתו ידידות כי יש לי הרגשה שהוא רוצה יותר מזה ואני לא בקטע שלו ?