טוב אז לפני חודש התחלתי לדבר עם מישהו ונהיינו ידידים טובים. ואין לי ממש ידידים חוץ ממנו (המשך בפירוט)
אני לא אוהבת אותו בקטע רומנטי אבל באמת הוא תמיד עוזר ומקשיב. בקיצור הוא תמיד דיבר איתי בווצאפ ואפילו בפאלפון אבל בבית ספר הוא מתרחק ומתעלם ואני לא יודעת למה. ועכשיו הוא גם לא שולח הודעות ואני לא רוצה שזה יהרס, כי הוא באמת היחידי שאני יכולה לדבר איתו והוא עזר לי מלא וגם אני לו. ואני לא יודעת אם לחכות או לשלוח לו הודעה . מה אתם אומרים, מה לעשות? ולמה הוא נראלכם מתנהג ככה?