5 תשובות
זה לא בריא בכלל וזה מסוכן לגוף שלך
את חייבת לאכול
כפרע שלי את יכולה להגיע למצב שאת מאבדת את הרצון שלך לאכילה ולהגיע למצב של אנורקסיה חלילה במקרה הגרוע.
מוות
זה מאוד לא בריא, בבקשה תפסיקי, את גורמת לגוף שלך להיחלש, זה מאוד מסוכן
משהו לא טוב..