7 תשובות
תקחי כדור, אין ברירה. הפלטה כואבת וזה נורמלי אבל תעשי מה שאמרו לך אחרת כל התוצאות של הגשר יעלמו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה יותר מפריע מאשר כואב מה לעשות?
את צריכה כנרא להתרגל עליו
לי יש יישור שיניים אינביזליין, שזה יישור שיניים שהוא עצמו נעשה עי פלטות. בהתחלה כאב והציק לי נורא, אבל באמת שמתרגלים. עכשיו ממש לא מפריע לי. אין מה לעשות, מחכים ומתרגלים
שואל השאלה:
איך את מצליחה לדבר ולישון עם זה?
תבקשי מהאורטודנט קיבוע גם בלסת העליונה
^^ לא הייתה לי אף פעם בעיה לישון עם זה, אבל לדבר בימים הראשונים היה ממש קשה. וכשדיברתי זה היה נשמע מוזר להחריד. אבל אחרי משהו בין שבוע לשבועיים התרגלתי לגמרי....
ו"החסרון" בפלטות שלי הוא שהן גם כואבות, בגלל שזה היישור עצמו... וגם לזה התרגלתי. אני זוכרת שבהתחלה לא האמנתי שאתרגל לזה, כי איך אפשר?? אבל אפשר. באמת