14 תשובות
יאפ
לא יודע אם להגדיר את עצמי אחד כזה,
אבל אני ממש אוהב את אריאנה, היא מדהימה בעיניי.
שלומות
אניי
.xo
שואל השאלה:
שלומות גם לך
שואל השאלה:
אהעהעהע אריאנטורס אני מאוהבת כמה יש פה!!!
פעם היו פה בקושי 3.
היית בהופעה שלה?
שואל השאלה:
רק בחלומות שלי.
חוסכת לטור הבא אחרת אני לא יודעת מה אני עושה לעצמי.
להלהלהלה אני אהיה בטור הזהה
שואל השאלה:
מבקשת לא לדבר על זה. זה נושא רגיש ביותר אצלי. טנקיו נקסט.
הנני כאן, אני לא הולך ל- swt לצערי מכיוון שאין לי כסף לשלם על כל הטיסה וזה.
חשוב לציין שאני מחכה לראות את ארי מ- honeymoon tour ואני אריאנטור מ-2014.
בסבב ההופעות הבא אני אלך ואני לא אפספס אותו אין סיכוי
היי