10 תשובות
אין לי שנוא.. מצאתי טוב בכל שיר
שואל השאלה:
כפרה עלייך
אניי
אוהבת greedy או pete davidson
שונאת in my head
קשה לי לי לבחור אחד אהוב אבל אם אני חייבת אז love me hard
ויש 2 שירים שאני לא מתחברת אליהם
focus / side to side
כן היי, השיר האהוב עליי שלה הוא breathin ואמ שני השירים השנואים עלייך הם בין האהובים עליי לול
שיר אהוב touch it ,ntltc,giaw r.e.m,moonlight sometimes fake smile thank u next ישלי מלא חח
שנוא-הוא לא שנוא אני פשוט לא אוהבת אותו פרובלם
אהוב: nasa
שנוא: סיד טו סיד
שואל השאלה:
עדכון-
אהוב- break free , nasa וonly 1
שנוא- monopoly כי אני פשוט לא מתחברת אליו