התחברות
הרשמה
כל פעם שאני מצלמת מסך או מורידה תמונה זה לא מראה לי בגלריה
אבל באפליקציות עריכה אחרות זה מראה לי...
אני לא יודעת כבר מה לעשות!!!
מה עושים?????
27 באוגוסט 2019, 13:55
צילום מסך
2 תשובות
אולי זה נמצא בתיקיות
א
אנונימית55577
שואל השאלה:
זה לא נמצא בשום מקום בגלריה
אנונימית
באותו הנושא:
תמיד שאני מצלמת תמונה
אם אני מצלמת מסך של תמונה ששלחו לי בצאט באינסטגרם זה מראה להם שצילמתי מסך?
רק אני במראה יפיוף ואז בתמונות במיוחד במצלמה אחורית דומה לחרא?
איך אני נראת באמת, איך שאני רואה את עצמי במראה, או במצלמה, תמונות?
תגידו יש מצב שנגיד אני מצלמת תמונה באייפון והיא לא תתהפך לי מתי שאני רואה אותה?( כמו מראה) ממש דחוףף אפילו אישה אפליקציה
כל בת מצלמת תמונות של גברים חתיכים שיהיה לה בתמונות? יש מישהי שאני יוצא איתה ושמתי לב שהיא מצלמת וגם לא כאלה מפורסמים
מישהו יודע למה כשאני מצלמת סלפי- לפעמים התמונה מתהפכת כמו מראה ולפעמים נשארת ככה ישר?
האם העברת קבצי תמונות מצלמה מזכרון המכשיר סמסונג גלקסי, לכרטיס זיכרון, מוריד מאיכות התמונה?
בסנאפצאט שאני מצלמת תמונה
אם אני מצלמת מסך לתמונה של מישהו בטוויטר זה לא מראה לו נכון?
מה יותר אמין מראה או מצלמה ?כי אני די מקווה שהמראה במצלמה אני נראת מזעזע..