9 תשובות
תתעודדי, לנו אסור בכלל
אבוי
יואו איזה חרא.. אפשר להתלונן למישהו זאת לא זכות של אף אחד לגעת בטלפון האישיים שלנו וגם לא לנעול אותם מאיתנו
לא הייתי מביאה טלפון שלא יקרה לו כלום.
או שמביאה אבל מחביאה
אוי
אבל לפחות זה רק שנה
אנונימית
שואל השאלה:
הם סופרים טלפון .. ולמי שלא הביא פשוט יושבים לו על הראש עוצרים את כל השיעור כדי שיביא
אנונימית
לא נורא רק שנה
גם ככה לא תהיה עם זה במהלך היום
אנונימית
שואל השאלה:
בטח שאני אהיה עם זה במהלך היום ..
אנונימית
אז מה לעשות
אנונימית