6 תשובות
קצת.
תלוי,
אם מדובר בפיצה האט וזה עם תוספות ושתייה סבבה לגמרי וגם אני קונה.
אם מדובר בפיצה האט וזה עם תוספות ושתייה סבבה לגמרי וגם אני קונה.
אני מוכרת בפיצה והם מוכרים 2 ב 100 וזה נראה לי מופרח ויקר, אז 1 ב 100, אממ, כן דיי לא חכם לעשות את זה.
שואל השאלה:
פיצה דומינוס עם שתייה ותוספות
פיצה דומינוס עם שתייה ותוספות
אנונימית
קל
שואל השאלה:
דחפתי גלידה גם
דחפתי גלידה גם
אנונימית
באותו הנושא: