6 תשובות
קצת.
תלוי,
אם מדובר בפיצה האט וזה עם תוספות ושתייה סבבה לגמרי וגם אני קונה.
אני מוכרת בפיצה והם מוכרים 2 ב 100 וזה נראה לי מופרח ויקר, אז 1 ב 100, אממ, כן דיי לא חכם לעשות את זה.
שואל השאלה:
פיצה דומינוס עם שתייה ותוספות
אנונימית
שואל השאלה:
דחפתי גלידה גם
אנונימית