5 תשובות
מבין אותך, נמצא באותו המצב (אתאיסט ולומד בישיבה).

תחכי קצת זמן, הייתי ממליץ לך לפחות עד גיל 16.
את לא חייבת לא לשמור שבת בכדי להיות אתאיסטית, תנסי להעביר את השבת בחוץ ולטייל.
כשתספרי להם תסבירי להם למה את אתאיסטים ותבהירי שזו בחירה שלך.
שואל השאלה:
לתגובה הראשונה אני לא חושבת שאוכל אי פעם לספר להם, לא אכפת להם מאיך שאני מרגישה ולא אכפת להם שזו בחירה שלי^
ולתגובה השנייה, תודה על המאמץ אבל אני לא מנסה להיות מאמינה:)^^
אנונימית
נמצא באותו המצב רק שאצלי זה לא כמה שיעורים אלא חצי יום שכל יום אני לומד עד שמונה ...
גל אני עוד לא סיפרתי להוריי , אן בא לך לדבר על זה...
אין לך ברירה אלא לחכות לגיל 18 שתהיי בידי עצמך ותוכלי לעשות מה שאת רוצה
משם זה רק עניין של אם את שמה על איך המשפחה שלך תגיב או לא