6 תשובות
דעה של אנשים ואין לי בעיה עם שום דעה
אנונימי
אוי נו
זכותו של אדם לחשוב כל מה שירצה כל עוד זה לא פוגע בסביבתו (:
שצריך להיפטר ממנו בעולם
ואלה שדוגלים בו חיים במאה שעברה
זה הורס את הכבוד