5 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו לא נפגשים הרבה אבל מדברים הרבה דרך הטלפון.. היא לא מאלה שרושמת הרבה 'חח' אבל היא כן עוקצת לפעמים
דפנטלי רושמת אחרי כל משפט שלה חח
או בדברים הקטנים שהיא נותנת מבטים קטנים ומובכים
זה ישר מובן:)
אם היא מנסה להחמיא לך ככה בין השורות
חמודה בהגזמה
משתדלת להיות הכי טובה איתך(מבחינת הכל)
ואם היא זורקת עקיצות
אם את מספיק גברי היא שלך
יש בנות ישירות, במקרה שלה היא כנראה לא, או שהיא לא בקטע. תשים לב איך היא מדברת איתך, אם אתם מדברים הרבה וזה לא בהכרח כי רק אתה מתחיל שיחות. אם היא מספרת לך מה הולך איתה, אם יש שינוי טוב ביחס שלה לאחרונה..
באותו הנושא: