7 תשובות
פירות זה תמיד טוב אבל לא בהגזמה
אסור תאוכלי פירות
להפחית
שואל השאלה:
אני מדברת על סוכר בריא כמו פירות
אני מדברת על סוכר בריא כמו פירות
אנונימית
תתחילי מלשתות רק מים וזה כבר יתחיל לגרום לשינוי
אבל בכללי כן סוכר זה מאוד משמין
אבל בכללי כן סוכר זה מאוד משמין
אסור בכלל לאכול סוכר.-.
מותר, פשוט זה לא בריא בהגזמה
כדי להרזות צריך להיות במאזן קלורי שלילי לא שום בולשיט אחר
כדי להרזות צריך להיות במאזן קלורי שלילי לא שום בולשיט אחר
באותו הנושא: