7 תשובות
פירות זה תמיד טוב אבל לא בהגזמה
אסור תאוכלי פירות
להפחית
שואל השאלה:
אני מדברת על סוכר בריא כמו פירות
אנונימית
תתחילי מלשתות רק מים וזה כבר יתחיל לגרום לשינוי
אבל בכללי כן סוכר זה מאוד משמין
אסור בכלל לאכול סוכר.-.
מותר, פשוט זה לא בריא בהגזמה
כדי להרזות צריך להיות במאזן קלורי שלילי לא שום בולשיט אחר