7 תשובות
תאמת אין לי מושג אבל אולי זה בגלל שאם התינוק לא בוכה זה אומר שמשהוא לא בסדר איתו - רק מנחשת אבל
זה לא קללה אבל פשוט במילים אחרות זה אומרת בלי ביטחון עצמי לא אוהבת לדבר או משהו כזה
בדרך כלל "לידה שקטה" היא כינוי ללידה שבה התינוק נולד לא חי, או שהוא נפטר בזמן הלידה עצמה.
זו לא קללה פשוט זה משהו מזעזע לאחל למישהי.
זו לא קללה פשוט זה משהו מזעזע לאחל למישהי.
אוקיי גם אני למדתי מה זה עכשיו
שואל השאלה:
תודה על התשובות
תודה על התשובות
אנונימית
כי מאחלים לידה קלה
זה לא קללה אבל זה מפגר להגיד למישהי שהתינוק שלה לא יצא בחיים אלה מת.ושהיא תחזור הבייתה עם ידיים ריקות.!
באותו הנושא: