התחברות הרשמה

איך לאחל למישהי באנגלית "תהני"?

ישלי תחושה שמדובר בביטוי ולא רק Enjoy..
30 באוגוסט 2019, 00:30
מילים    
4 תשובות
have fun
ש
שניצל וינאי
.have fun
N
Not afraid of death
have fun
ע
עצובון
have fun
n
nick gurr
באותו הנושא:
מה לאחל למישהו שפרש מסטיפס?
אם יש לכם משאלה אחת אבל אתם חייבים לאחל אותה למישהו אחר, מה היא הייתה ולמי?
איך כותבים באנגלית "תהנה/ תהני"? Have fun?
אם מישהו שולח למישהי הודעה לדוגמא " תהני יפה" והוא לא מכיר אותה ובנוסף יש לו חברה כבר כמה חודשים זה נקרא שהוא בוגד?
איך כותבים באנגלית "בסהכ זאת אחלה מדינה"?
האם לאחל למישהי מהכיתה מזל טוב ? (בוואטסאפ בקבוצה של הכיתה)
איך אני יכולה לאחל למישהי רפואה שלמה באנגלית?
בנים שאתם אומרים למישהי אחלה למה אתה מתכוונים?
90 בבוחן פתע באנגלית זה אחלה?
רק לדעתי המועד ב באנגלית היה אחלה לגמרי?
עד כמה זה נוראי לאחל למישהו ביום האהבה"שלא תידע עוד אהבה" ?