התחברות
הרשמה
אם אני אשתה יין עם כאב גרון, יכאב לי יותר ?
26 באוגוסט 2019, 21:55
גרון
כאבי גרון
אלכוהול
יין
2 תשובות
לא כדאי.. יין מייבש את הגרון נראה לי תרגישי יותר רע
L
Lolabola9
כן מניסיון
R
RONI444418
באותו הנושא:
פעם בכלל נשים שמנות נחשבו ליפות יותר ו"טובות יותר" מנשים רזות , למה זה השתנה ?
מה יקרה לי אם אני אשתה 4 כדורים? זה יכאב לי? יסכן את החיים שלי?
אם אני אלך לחדר כושר ואני במחזור וכואב לי, יכאב לי יותר או פחות?
אם שתיתי שוט ויסקי זה הגיוני שיום אחרי, יכאב לי בגלל זה נורא הגרון ואני אהיה חולה ( אף אוזן גרון ) או שזה בגלל סיבה אחרת?
מה יותר יכאב לכם?
אני במחזור, ואני צריכה לעשות שעווה ביד יכאב לי יותר?
אם כואב הגרון ובאלי יין לבן זה יכאב?
אם יש דלקת גרון זה הגיוני להשתעל הרבה ושיכאב לי האוזן ?
אם כואבת לי הבטן ואני אשתה קפה אז יכאב לי עוד יותר? או שזה לא קשור?
מה יותר יכאב?
למה השרירים תמיד יותר יכאבו יום אחרי האימון ולא מיד אחריו?