10 תשובות
לדעתי ממש לא
לא ,לפני שבוע אחותי קנתה כאלה בדיוק
Wtp
הן בסדר אבל אני חושבת שהן יהיו קצת רחבות עלייך כי זה מותאם לגבר
זה תלוי. אבל זה כולה 60 שקל אז זה סבבה
יש לי משהו בסגנון, לדעתי זה פשוט בייסיק. אין פה משהו 'מגדרי מדי', שימי מה שבא לך
ואו מה זה המחיר הזה
אני חייבת לבקר יותר באתר הזה
וזה סבבה
שואל השאלה:
זה יפה לדעתי וזול ממש אז בא לי לקנות אבל בגלל שזה מהגברים אני מתלבטת
אנונימית
חח עבדתי בחנות הזאת
יש לך תנעל הזאת גם בקולקציה של הנשים, זאת ספציפית מיועדת לגברים אבל אם לא אכפת לך מזה תקני
אם את אוהבת תקני
המחיר משתלם וזה יפה
לפעמים דברים במחלקה של הגברים יפים יותר וזה נכון אבל זה לא אומר שאסור לנו לקנות אותם
שואל השאלה:
^כן אני יודעת שיש גם בנשים אבל בנשים הצבע יותר בהיר מה שאני קצת פחות אוהבת
ואני מידה 39 אז יש את המידה שלי גם בגברים וגם בנשים אז הרווחתי חיח
אנונימית