התחברות הרשמה

בנות ובנים הנעליים האלה - קישור מצורף

יפות ??
1 באוגוסט 2019, 00:49
נעלייםאופנהסטיילינגחנויות נעליים    
8 תשובות
כן
ה
היי לכם❤
לדעתי כן אבל תלוי למי
.
.-.-.-.
נחמדות.
B
BlackAngel1993
ממש יפות!
.
.Alaska.
כן
N
Naaa
כן מהממות !
H
Haunted
כן
H
Here we go again
יפות אבל לחגיגות וכל זה
אוכלת, מוריד?
באותו הנושא:
גם בנים וגם בנות, הנעליים האלה מוגזמות בעיניכם לגיל 16? רק לערבים (מהמילה ערב כן?) נגיד ליציאות כזה (לא מועדונים ובסגנון
הנעליים האלה לבנים או בנות?
הנעליים האלה של בנים,בנות או גם וגם?
הנעליים האלה יפות לבנות לדעתכם?
איך הנעליים האלה לדעתכם? (לבנות)
כדאי להזמין את הנעליים האלה? (הנעליים שבתמונה)
הנעליים האלה יפות? הן לבנות
בוקר טוב, הנעליים האלה מתאימות גם לבנות?
איך הנעליים האלה ואיזה נעל עדיף?
בנות הנעליים האלה לגבר הן: לא משהו/יחסית יפות/ מגניבות-מיוחדות ?
איך הנעליים האלה לבנות?