5 תשובות
אולי את לא בגיל הנכון?
אנונימית
האמת שאין לי מושג, אבל גם אחותי ניסתה לפתוח שם חשבון ואחרי מלא ניסיונות היא התחרטה
שואל השאלה:
אני בן 19 ממש עוד מעט,יש עם זה בעיה?
אני בן 19 ממש עוד מעט,יש עם זה בעיה?
אנונימי
את מתחת ל16?
לא יודעת מה איתך,רק היום נרשמתי ומחר יש לי שיחה עם נציג,והכל הלך לי חלק
לא יודעת מה איתך,רק היום נרשמתי ומחר יש לי שיחה עם נציג,והכל הלך לי חלק
אולי את צעירה
אנונימית
באותו הנושא: