6 תשובות
תישן בטיסה
כן מומלץ
אם אתה לא מצליח אתה יכול גם לישון במטוס אז לא נורא (זה הכי מעביר את הזמן)
אם אתה לא מצליח אתה יכול גם לישון במטוס אז לא נורא (זה הכי מעביר את הזמן)
תמצמץ ברצף במשך דקה זה מעייף את העיינים ועוזר להירדם
רציני
רציני
מצחיק שקוראים לך טיסה5325
תעזוב את הטלפון דבר ראשון ותירגע אני שמעתי איפשהו לא בטוח שזה נכון אבל אם בנאדם לא עושה כלום במשך 15 דק הוא נרדם אוטומטית
אל תספור את הדקות ואל תחשוב למה אתה לא מצליח להירדם
פשוט ץתנתק מזה
ומהטלפון
ותלך לישון
תעזוב את הטלפון דבר ראשון ותירגע אני שמעתי איפשהו לא בטוח שזה נכון אבל אם בנאדם לא עושה כלום במשך 15 דק הוא נרדם אוטומטית
אל תספור את הדקות ואל תחשוב למה אתה לא מצליח להירדם
פשוט ץתנתק מזה
ומהטלפון
ותלך לישון
לא אל תישן
שתוכל לישון בטיסה אחרת אין הרבה מה לעשות שם
שתוכל לישון בטיסה אחרת אין הרבה מה לעשות שם
לא אל תישן תשתה קפה כי יכול להיות שיהיה לך ממש קשה לקום ואז כל הכיף של הטיסה לא יהיה לך
באותו הנושא: