10 תשובות
כשבכיתה שלי עשו חרם על ילדה אני עזרתי לה.
בגלל שהם מפחדים שיעשו גם עליהם, לא אכפת להם שהילד במצוקה נפשית.
לא יצא לי לראות חרם אבל ברור שהייתי מתערבת
עליי עושים סוג של חרם אבל אני לא יכולה לעזור לעצמי
לפעמים כשמתערבים זה הופך את המצב ליותר גרוע מנסיון.
צריך למצוא דרך יצירתית לעצור את זה
צריך למצוא דרך יצירתית לעצור את זה
אצלי מצב כזה לא קרה אבל אם היה קורה הייתי מתערב
ברור שהייתי מתערבת
מי אמר שהתעלמתי?
לא נכון,אצלי לפחות זה לא ככה,ביסודי מכיתה ג עד כולל ו במשך 4 שנים עשו עליי חרם רציני,אני לא ארצה שיחוו אנשים שאני רואה שמתעללים בהם ברחוב את אותו הסיפור שעשו לי. זה מחזיר אותי 3\4 שנים אחורה,כיום אני עולה לכיתה י זה מזכיר לי את הסיפור שעשו לי, אני יודעת איך מישהו שעובר חרם מרגיש,אני לא אתן לזה לקרות שלילדים יעשו עליהם חרם,אני אנסה בכל דרך אפשרית לעצור חרם, כל חרם שעושים על מישהו מזכיר לי אותי איך כשהייתי קטנה,הייתי ביישנית,לא התלוננתי לאף אחד,עכשיו אני כאן כדי לעצור את זה ולעצור את החרם ולעזור כמה שיותר,אני לא אעשה את אותה טעות כמו פעם ולא אשתוק הפעם.
מי אמר שלא מתערבים?
באותו הנושא: