התחברות
הרשמה
למה יש בסטיפס הרבה עבירות שלא מטפלים בהם? קיר הדיווחים מלא בדיווחים ואז כשפונים לנאמן על מנת לדווח
הוא אומר לך "לך תדווח ויטפלו בזה".
("אבל הרגע באתי ודיווחתי לך")
יש נאמנים שעושים עבודה טובה, אבל כשהם לא מחוברים אז יש פה בלאגן.
מכירים את זה? מסכימים?
23 באוגוסט 2019, 22:09
דיווח
מחיקת שאלות
נאמני סטיפס
חוקים
2 תשובות
מכירה.
T
That dumb girl
באופן אישי כשאני מדווחת די מהר אני מקבלת תשובה אם השאלה/ תגובה שדיווחתי עליה הוסרה.
אנונימית
באותו הנושא:
למה רוב המשתמשים בסטיפס הם כלכך רעים ומתנשאים ומעבירים ביקורת על כל דבר ?
מה העבירה הכי גדולה בסטיפס?
איזה שאלה אפשר לשאול שיש עליה הכי הרבה עבירות על חוקי סטיפס?
מה העבירה הכי חומורה בסטיפס ? ולמה ?
רעיונות לסדרות טובות שמעבירות הרבה זמן? לנוער
תודה רבה לסטיפס שהעביר לי שעתיים נסיעה
אני היחידה שמעבירה את הזמן בשירותים כשאני בסטיפס ?
קשה לי לקבל את האמת, הרבה מטפלים ואנשים משקרים לי שאני יכול להכיר ידידות ובנות רק כדי שארגיש טוב עם עצמי...עזרה?
יש לכם חצ'קונים? הרבה או קצת? אתם מטפלים בהם?
לשאול אם אני סלבס בסטיפס זו עבירה על חוקי האתר?
כשחייל עולה לאוטובוס הוא מעביר את החוגר כמו שמעבירים רב קו?