7 תשובות
אין לי, בעבר היה לי אקנה לקחתי רוקוטן
לפעמים לפניי מחזור כזה אני שוטפת פנים עם סבון פנים כל יום
לפעמים יוצא, משתדלת לשתות שתי ליטר כל יום ושוטפת פנים עם סבון מיוחד.
יש לי אקנה אני לוקחת ראוקוטן ועוד חודש מסיימת
קצת ומטפלת אצל קוסמטיקאית ויש לי לשים 6 קרמים סהכ כל יום
אין לי
אין לי המון ואם יש מפוצץ או משהו לא כזה משנה לי
בגב אני מטפל עם סבון מוזר כזה לא יודע אבל בתכלס הים הוריד הרוב
בגב אני מטפל עם סבון מוזר כזה לא יודע אבל בתכלס הים הוריד הרוב
באותו הנושא: